Flugger andelen

Av: Admin  |  Publisert: 31. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjære Askim Golfklubb!

Siste rest av sommeren og fortsatt gode muligheter til å ferdigstille hjemmeprosjektene ?? Fra onsdag 31.08 til tirsdag 06.09 gir vi hele 30% rabatt til alle medlemmer, venner og familie, og ytterligere 5% til Askim Golfklubb ??

Nå er det viktig å minne medlemmer, venner og familie på å støtte Askim Golfklubb når de skal ha maling og verktøy denne høsten. Høstkampanjen gjelder kun eksklusivt i våre butikker og våre serviceinnstilte ansatte står klare til å hjelpe alle Flügger Andelen medlemmene ??

Støtt foreningen - bruk Flügger

Motta supertilbud fra Flügger Andelen!

Nå kan du og medlemmene av foreningen få beskjed på SMS hver gang vi kjører ukeskampanje for Flügger Andelen. Gjør det enkelt for medlemmer, venner og familie å handle til rabattert pris, samtidig som de støtter foreningen i deres hjerte ??

Klikk på linken under og del budskapet med medlemmene av foreningen:

MELD DEG PÅ HER

Har du spørsmål?

Husk å melde ifra til oss dersom det er noen endringer i foreningen. Alt fra ny daglig leder, nytt telefonnummer eller ny bankforbindelse for utbetaling av bonusstøtte ??

Har du spørsmål, trenger hjelp eller rådgivning? Ikke nøl med å kontakte oss. Vi tilbyr rask hjelp på e-post: fluggerandelen@flugger.com

De beste sommerhilsener fra

Flügger Andelen ??