VOM og Hundemat Åpen Dag Askim Golf

Av: Admin  |  Publisert: 15. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

VOM og hundemat inviterer til åpen dag og golfturnering!

Neste helg er det duket for besøk og åpen dag på Askim Golfklubb – VOM og hundemat tar turen innom – Vi ønsker alle velkommen!
VOM stiller i stand et par stands hvor du kan ta med deg hunden din som igjen kan få prøvesmake flere av VOM sine produkter. Du skal ikke se bort ifra at det blir muligheten for at hunden din kan få seg en ny favoritt – nemlig VOM klassiske kjøttboller.

Visste du at VOM faktisk så dagens lys for 21 år siden og at VOM ikke bare har hundemat til store og små hunder i sin portefølje, de har også VOM kattemat!
I Juli 2019 – mottok også VOM den ultimate prisen for merkevarebygging. «World Branding Awards» - VOM reiste dermed ned til Wien for mottakelse av denne prisen. (Det skal nevnes at det var over 1.110 merkevarer som var nominert, men den Trøgstad baserte bedriften tok med den gjeve prisen hjem!)

Ved siden av VOM sitt engasjement på Askim Golfklubb denne dagen – vil også VOM sponse en golfturnering. Her dukker det opp et lite knippe av noen veldig gode golfere som skal få prøve seg på hovedbanen sammen med andre deltakere som har muligheten til å melde seg på.
Mer informasjon om Golfturneringen – finner du HER

VOM og Askim golfklubb ønsker alle velkomne til vårt anlegg denne helgen – det vil være mulig å prøve golf på driving range (utslag), putting og kanskje noen til og med vil prøve litt fotballgolf eller «ekte» golf på vår åpne korthullsbane hvor man ikke behøver golfbevis for å kunne spille. Roy i kafeen ordner i stand godt med mat og drikke slik at denne dagen blir fantastisk. Vi ønsker alle velkomne til en fantastisk dag på Askim Golfklubb og håper solen kommer til å skinne på hundeeiere, barn, golfere og alle som tar turen opp!

#GOLFERFORALLE
#ALLEHUNDERKANSPISEVOM